Helgen

Då ska vi se..


I fredags åkte jag och pappa till Värnamo och kollade min skola, jag fick göra ett prov på symaskinen och svara lite på frågor, blev sedan intervjuad. Allt gick jätte bra, så jag hoppas att jag kommer inte =)

Sen åkte vi till Mölby och jag skulle hoppa på bussen till Göteborg =) härligt härligt..

Det var jätte mkt folk på bussen, men sen i Gränna skulle hon av så då fick jag sitta själv till Ulricehamn men då kom en och satte sig brevid mig. Sen i Borås då kunde jag sitta själv, sträcka ut benen lite..

I Göteborg så kom syrran och mötte mig, vi åkte hem till henne och åt lite och sen kollade på film.


Lördag

Gick vi upp tidigt för att ja skulle vara med på Babysimmet. När jag skulle vakna och vänder mig så sitter baby och kollar på mig =). Efter babysimmet så gick jag och syrran på stan =) köpte massor, En linneklänning, och en linne och ett par byxor till studenten. Skit snygga. Satte oss på Condeco, köpte en macka och en Chai Latte, och det är så otroligt gott, som efterrätt så köpte jag en äppelpaj med vaniljsås =). Sen gick vi lite på stan och kollade lite mer. Åkte hem till syrran och satte oss i parken utanför deras hus och åt glass och satt i fina solskenet.

Gick in och kollade lite på Tv sen lagade vi mat, De blev ris rullar, de är så otrolig gått.

Kollade på Körslaget och sen The Mexikan somnade till den filmen.


Söndag

Åt Pannkakor med lönnsirap, ska sedan åka till stan och shoppa lite mer =) sen blir det att åta något på ett cafe och sen hoppa in på bussen hem.


*Kram kram*

image22


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0