Fredag 18 April


Fredag äntligen =)

En helt vanlig dag i skola, hade prov först på morgonen i Mental träning, de gick ganska bra =) Sen kom nationella i Svenska B jag hade skrivit jätte bra och lagt ner hela min själ i det, men när jag skulle "föreläsa" om det blev allt helt fel, blev jätte nervös och hoppade över massor, men han sa att jag kommer få G men jag berättade att jag hade skrivit jätte bra men jag blev för nervös så jag hoppas att han förstår att de skulle varit bra J

Sen åkte jag in till stan och skulle jobba lite, jag är ju kontaktperson och hon skulle klippa sig i dag så hängde med henne dig, sen gick vi lite på stan och tog en fika,


Ikväll blire att träffa lite folk, en kompis från sthlm kommer ner, ska bli himla kul att träffa henne.


Sen självklart händer samma sak igen, börjar bli van vid det,


Tare lugnt i kväll, Don't drink and drive =)

image12



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0