Liseberg med fam <3

Godmorgon :)

Liseberg med familjen i fredags, mkt lyckad dag och mkt riktigt rolig, otroligt mkt skratt kom fram från många under dagen :) de är nog den bästa helgen jag har haft på länge :)


Älskade mamma & pappa ♥


Anders, jag & Zara åker jukeboxen.
Har nog aldrig skrattat så mkt när jag åkt den tidigare :)


Emma van en daim på stjärnvinsten :) woooowww

 
Mamma van en väska med godis :P


PÅ lördagen åkte vi till varberg och gick på toget,
hittade ett par chinos på Gina på rean och ett linne somjag har letat såååå länge efter,
 så blev jääätte glad när jag hittade den :)

 
Snyggt?!!



Kommentarer
Anonym

Liseberg är ju sååå bäst!

2010-07-26 @ 09:47:58
URL: http://tvminnen.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0