träningen är igång

Hallå :)


Har precis varit och tränat en timme uppe i gympa salen :)


När jag vaknade gick jag ut o solade i några timmar, sen gick jag upp o tränade, nu ska jag se vad jag kan göra för mat ;P hihi, måste även gå o handla lite grönsaker idag, för pastan är slut och jag ska INTE köpte de mer, utan grönsaker blir de ist. –”Håll på de nu Carin


På träningen körde jag lite situps och armhävningar, och lite lår och rump träning :P mellan varven sprang jag idioten..  ska försöka göra de varannan dag, elr var tredje, ;) ska inte säga för mkt, :)



Kommentarer
HANNAH HALE

Hejhej, kikar in lite :)! Hoppas du har haft en jättebra dag idag och att du har en fortsatt fin kväll!



/ps. Skulle du kunna va så söt och rösta 5 stjärnor på mig i skotävlingen?

http://nelly.com/designyourshoe/?obj=RgSVN5y2B69tUSjyHLv34oKZVSb9q2v6WDQj8DY79WnSnKGuTzkL#shoeGallery



Tack ♥!

2010-07-18 @ 21:16:13
URL: http://hannahhale.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0