stormen är på väg..

Hej hopp :)

De blåser verkligen storm ute i dag :s läste i aftonbladet i går att de var polens storm som drar in över sverige :S inget kul alls, hoppas de blir bättre till nästa vecka då jag ska åka hem och gå på markanden :P



bhaaa min mobil är grymt konstig, ibland blir den bara svart och ibland hoppar displayen och biland blir de helt konstiga färger, den har nog tagit de sista elandetaget :P ^^ får ta och gå in till telia och se va de kan göra elr vad som är fel :S

Sitter på jobbet nu, och lugnt, vi har bara en kurs kvar inne nu, Ull & siden, när man går förbi och ser vad de har gjort blir jag sugen på att börja igen :) fundrar på om jag ska ta o måla en stor tygbit och sen sy ett plagg av de sen :P

dags att återgå till my lovely work :)

Puss & kram


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0