Osis dust..

Har fått lite gjort i dag ialf :P
Frostat av frysen, och de gick bra, den värkar må lite bättre nu, får se om ett tag :P har nästan gjrot klart min klippbok för fashion designers :P Zabrina fick hjälpa mig lite med vilka som var mer viktiga än andra :)


Har inte kommit så långt att jag städade rummet :P orkade inte med det :P jag och Zabrina bakade kladdkaka ist :) får vi snart smaka på se om den blev god :P

Fick post idag :) elr ett paket om de ska vara rätt :) de var osis dust, testade lite för att se hur de fungerade, och de blev bra, hoppas bara de håller i sig, för jag vill verkligen ha med volym i håret. Om den håller länge, så är den en riktigt bra produkt :) ihih

 



Imorgon blire jobb igen :) as gött nu när jag har varit ledig i två dag, kan de vara skönt att jobba ett tag, men en dag och jobbar bara 5 timmar imorgon, men de är något ialf :)

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0