Jobbardag

God morgon god morgon :)


Inte min morgon idag :/ vakande som vanligt. skulle göra frukost, gröten kokade över, kaffet blev inget gott alls, usch, sen får man ställa sig och diska och göra fint efter andra i köket. men men. inget att klaga över ;) eheh 

jobbar dag idag, C pass, (15-21) bara två dagar kvar tills helg :D oooo vill ha fredag nuuuuu!!!!!!!!!!, för på fredag händer de roliga saker,  ska jag till Liseberg med familjen, och syster Emma med man kommer upp och ska oxå gå med :) mkt härligt :) så har mång att åka med :P hehe ;) 
sen på lördagen drar vi ner till Varbergs torg, och strosar omkring där lite, sen vidare hit till åsa och PARTYYYYY!!!!!! med Zabrina & Calle, och annat härligt folk ♥ ;) ojojoj va kul de ska bli, kollade vädret ska regna från fredag hela natten till lördag runt 5, hoppas att de INTE stämmer, vill haaa sssssooooolllllll och sssssooooolllllll :) hhhiih

så himla tråkigt att min datorn har gått o lagt sig :/ finns inga roliga bilder att lägga upp längre, alla är ju borta :S får ta en bild i repris ;)
 




Glöm inte att rösta på min sko :)
Hjälp mig att vinna, rösta på mina skor här!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0