Dear John

God morgon :)


Riktigt skönt att få sova ut i dag, vaknade kvart i 12, trodde jag aldrig :P


Vaknade först runt 4 av att jag grät av en mardröm. Usch vågade knappt somna om, men till slut så lyckades jag, och då drömde jag en bättre dröm :P hhe, slapp jag ha mardrömmen i tankarna när jag vaknade upp sen.  Men kommer ändå ihåg den lite, vet att jag har drömt den tidigare, samma sak om och om igen, kollade upp i drömboken va de betyder, den handlar mkt om känslor, och igår hee, mådde jag inte spec bra, men jag försökte kolla lite på film, kollade först på 40 days and 40 nights, en gammal klassiker :) eheh tycker jag ialf :P  



Sen hade Nanette Dear John, ooo mmmm gggg va jag grät till den, den var jätte bra, men ett tips, se inte den om era känslor inte är på plats, hehe :P en film jag verkligen rekommenderar, grymt bra :)




Idag på morgonen stod regnet som spön i backen, vaknade en liten stund men somnade om lika fort igen, och nu är solen framme :) hoppas att de torkar upp snart, så ska jag gå ut o lägga mig och steka ;)

 

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0