blöt i ögat..

Tjoho :) Hur har ni det??

Själv har jag det bra, ska snart krypa ner i sängen och kolla på något avsnitt av The Tribe :P as bra ;)


Imorgon ska jag upp tidigt, men jag ska inte jobba, är ledig imorgon :) imorgon ska jag till LISEBERG med ANNI hih :P ska köra 5-kamp :P kommer nog bli riktigt sköj :)


Idag har de varit jätte lugnt på jobbet, hade lite telefontid på morgonen sen var de mest pappersarbete, dels så kom det en buss med äldre som skulle äta som jag fick ta emot, oo dom var så trevlig och så pratglada så :) heheh^^


Efter jobbet satte jag mig och började skriva en förklaring på vad mitt företag innebär :P oo gud va bra de blev, fick en liten tår i ögat där när jag tänkte tillbaka på varför jag ville designa kläder :)
 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0