20100715

God morgon elr godmmiddag är mer rätt kanske :P


Mmhm va fanns de att skriva om, de händer inte så mkt här längre, antingen så jobbar man, och de är otroligt skönt, annars så sitter man bara och inte gör något, idag är jag ledig, vet inte alls vad jag kan hitta på att göra, vädret är inte de bästa så jag kan inte ligga ute och sola, har inte så mkt pengar så kan inte åka o shoppa :P  Får kanske ta o sätta på musik på högsta nivå och städa hela huset :)


Berättade för er att jag var ute och gick i måndags, och fick värsta feta blåsan på hälen. (konstigt när jag använde nya skor ) får skylla mig själv lite :P förstod det, men ialf, så har den börjat läka nu så jag hoppas jag kan gå ut i kväll ist, Zabrina var ute i går, men jag kunde/orkade inte hänga med :S :P skulle gått upp till gymmet och köra lite hemträningen, men kom aldrig så långt, fick ett roligare samtal ;) ihihih ikväll ska de f**n tränas,

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0